måndag 9 februari 2015

Funkar det?

Ligger på sängen. 
Totalt slut efter en dags arbete. 
Ska alldeles snart krypa i säng och skona mig själv från huvudvärken som jag vet kommer att belägra mig inom kort. Jag känner att det är på gång.



Jag vet inte ens om ni kan läsa detta. 
Det är nämligen så att jag flyttat min blogg till egen domän och det brukar ta lite tid innan det pekar rätt. När jag testar själv så får jag bara upp ett error. Något jag hoppas försvinner under natten. Mestadels för att jag är så ruskigt oteknisk och fattar ungefär noll och ingenting av det här med subdomäner, CNAME, peka hit och peka dit. Det är en djungel men jag har följt guiden och hoppas nu bara att allt blev som det skulle. Annars får jag börja om. Dock med en kunnig person vid min sida. Så fungerar det inte i morgon så ska jag söka med ljus och lykta efter denne någon. Jag har dessvärre ingen aning om vem det kan vara. 
Jaja. 
Det löser sig. 
Hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar