måndag 29 december 2014

Sängläge.

Orange is the new black/Netflix.

Status: Sängläge. Aktivitetsnivån är låg. Tacka gudarna att lilleman och sambon har vardag och befinner sig på dagis/arbete. Något jag mer än gärna gjort om det inte vore för min mystiska sjukdom som härjar i kroppen. Svårt att förklara men känner mig magsjuk utan att behöva besöka toaletten eller ha hink jämte sängen. Ont i hela kroppen och matt. Helt slut. 

Känslan säger mig att det är magkatarr, den tuffare varianten. 
Julen har trots allt bjudit på kost som inte är vad jag är van vid. Fetare och större mängder, ingen bra kombination och det mest troliga är att kroppen nu protesterar. Så nu är vi tillbaka på banan i den mån det går. Lever just nu på köttsoppa ur burk då inget annat går att inta utan kaos inombords

Ja ni hör ju.
I dag är det bara elände.
Suck.
Men Netflix och SF Anytime håller mig i handen i dag. 
Och Grynet också såklart. 
Min fina underbara vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar