måndag 29 december 2014

Efterlysning!

Bild: H&M

I bland händer det. Att jag faller pladask för ett plagg. 
Oftast plagg i stickad form och så även denna gången men som vanligt är jag sent ute. 
Åtminstone när det kommer till att handla i webshopen för där är den slut.

Så nu tänkte jag be er där ute i Sveriges avlånga land att hålla utkik efter denna åt mig. Om möjlighet finns, köp den i storlek S, har hört rykten om att den är rymlig i storlek så möjligt att även en XS kan funka!! Alltså jag bara ber er, snälla håll utkik. Den hänger förmodligen på rean. Hittade nämligen en XS på webshopens rea i dag men innan jag kommit till kassan var den slutsåld...sååå typiskt och besvikelsen var total kan jag lova!

Tänk att jag alltid ska vara så himmelens långsam när det kommer till att vaska fram slantar och ta ett beslut. Ja, i bland straffar det sig verkligen att vara en segpropp. Men segproppen har inte gett upp och hoppas fortfarande.
Hoppas på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar