tisdag 30 december 2014

Halsdukens dag.

Fortfarande sängläge här hemma. 
Kan säga att det bådar inte gott inför kvällens match då jag måste arbeta men det är bara att bita i hop och försöka hålla sig upprätt under de timmar som det krävs. August ska få hänga med mormor under tiden som jag och Tobbe arbetar för fullt. Det vankas nämligen Halsdukens dag i kväll, vår stora försäljningsdag av halsdukar. Målet är att alla i arenan ska ha en halsduk i kväll för att skapa en magisk inramning när laget petar in mål efter mål(hoppas vi) och tar hem 3 välbehövliga poäng.
Så om du ska på match i kväll så MÅSTE du ha halsduk.
Äger du ingen, det löser vi, kila bara förbi mig i foajen 
och införskaffa en ny goding till garderoben!


Som den här finingen!
Älskar verkligen vår nya halsduk som vi precis har fått in i butiken. Så snyggt med skullbitsen och jag tror detta kommer att bli en riktig storsäljare. 
Bilden kommer från Superstars fb sida.

Nu ska jag kurera vidare med mitt bubbelvatten och hoppas på att måendet är aningens bättre om några timmar så att jag klarar av att ta mig igenom duschen och vidare in till Leksand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar