tisdag 30 december 2014

Fint till sängen...

I vårt hem är sängen det centrala då vi har kombinerat vardagsrum/sovrum och då tycker jag att sängkläderna är det viktigaste. Sängen är trots allt rummets sittmöbel och det kräver såklart en snygg bäddning. Inga konstigheter.

Jag har sedan tidigare ett gott öga till H&M och Hemtex sängkläder. Sköna att sova i, håller sig fina länge och priser som jag kan motivera vid inköp. Sedan det viktigaste. Påslakanen från dessa aktörer har hål upptill som underlättar enormt mycket vid bäddning. Avskyr verkligen när dessa hål saknas och det må vara en skitsak men hey, allt som underlättar hyllar jag.





Dessa från Hemtex är fina kandidater till vårt hem. 
Tom i rött och blått finns på rean, dock slut i webshopen men om man har tur kan man hitta dem i butik. Och 99 pix är som hittat om du frågar mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar