onsdag 31 december 2014

Kvällen sammanfattning; Succé!!

En lugn start på nyårsafton.
Att det är lugnt hör inte till vanligheterna. 
Och mycket snart är det ett nytt år. 
Tänka sig. 
Tiden går och jag ska försöka göra en summering över årets toppen och botten. Men för det krävs reflektion, något jag ska mig tid till under dagen.

 Lilleplutt sover här jämte mig efter en uppesittarkväll med mormor och farfar i går kväll. Han ville uppenbarligen så väldigt gärna se hockeyn att mamma inte fick honom i säng förrän klockan slog 22:00. En envis liten man och det har nog tagit ut sin rätt i dag, för nu sover han djupt och snusar så där mysigt som bara små barn kan göra. 

Denna bilden fick jag på sms av mor i går. 
Dags för en klippning kanske?

Halsdukens dag blev succé, vi sålde slut på alla halsdukar innan matchen startade och jag sålde min egen halsduk totalt 5 gånger. Så eftertraktade var de. Magiskt att se allt viftande senare när Leksand petade in fyra mål kvällen till ära och därmed även kammade hem segern och lämnade kvalplatsen. Bästa avslutet på det här året.

Tack alla säljare som gjorde ett grymt jobb, kära mor för barnvaktandet och superkul att fina "far" hängde med på hockeyn! Ni är alla en del i kvällens succé!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar