måndag 17 november 2014

Kollapsen.

I dag kom kollapsen. 
Den som ligger och lurar i bakvattnet hela tiden och måste hållas under sträng kontroll. Men jag vet också varför den kom i dag. Och jag vet ärligt talat inte om jag är redo att prata om det eller inte. Jag måste nog känna lite på det så att jag formulerar orden rätt. 

I vilket fall som helst så började det hela i lördags med migränen. Resten är bara en rad av dåliga val gjorda av ingen annan än mig själv. Så när pluset på vågen kommer nu på onsdag så har jag bara mig själv att skylla. Och jag är enormt besviken på mig själv. Så där att jag bara vill banka mig själv i huvudet om och om igen. Suck.


Åhhh vad less jag är. 
En kass lördag, en kass söndag och en ännu sämre måndag. 
Pointsmässigt ligger jag på -32. Aldrig haft ett sådant stort minus någon gång och känner bara att jag vill ägna hela tisdagen till motion så att jag kan jämna ut siffrorna en aning men nu är det som det är. Jag måste jobba också och vet att på onsdag är det som det är. 
Blääää.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar