tisdag 18 november 2014

I dag har jag biktat mig.

Flera gånger under dagen har jag öppnat upp denna sida för att skriva några rader. Men varje gång har det låst sig. I stället valde jag att skicka ett mail till min coach Anna innehållandes min biktning och ett rop på hjälp. Hon har redan läst det. Och gett mig respons om att hon läst det och var glad att jag öppnade mig för henne. Men hon måste finna rätt ord att skriva och bad att få återkomma med ett mer utförligt svar. Hur gulligt är inte det. Att hon verkligen tar sig tid att tänka på det jag skrivit och verkligen vill hjälpa mig på banan igen. Ja, hon är bra underbar den där spralliga "gangsingen". 

I morgon vankas det vägning igen. 
Ångesten är total men jag vet ju läget.
Men även om jag är medveten om hur det ligger till så är besvikelsen så total. Att jag misslyckats återigen. Jag ska åka på mötet även om jag helst vill undvika det men jag måste ställa mig på vågen och se sanningen i vitögat. Det mest effektiva för att komma på banan igen. 


Så jag låter denna kvällen vara som den är. 
En deppig historia.
Och så ska jag ska försöka se det som en nystart i morgon. 
Det är en "ny vecka" med nya poäng och nya friska tag. 
Jag ska inte göra om denna veckans misstag utan verkligen hålla mig strikt till min planering med kosten samt försöka pricka in lite mer motion för att förhoppningsvis rädda upp siffrorna en aning till nästkommande vägning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar