torsdag 30 oktober 2014

Sol och frost i gräset, vilken underbar kombo!

Burr. 
Tröjan i mjukaste ull sitter på sin plats i dag tillsammans med den aningens för stora vinterjackan(läs; vinterjackan jag drunknar i) och en stor mysig halsduk. På morgonpromenaden i dag var det så skönt att röra på sig och Grynet pinnade på helt okej för att vara så morgontrött som hon är. Solen vaknar nu så sakteliga till liv och det här, det kommer att bli en riktigt fin dag. 
Jag känner det på mig. 

underbara morgon

Så jag ska kämpa på här på kontoret under alldeles för många timmar innan jag äntligen får åka och hämta min Toker som är på dagis och busar med sina kompisar. I dag är en sådan där dag när jag saknar honom lite extra mycket, förmodligen för att jag under eftermiddagen i går var på vägning och inte hann med mer än en puss på pannan och en kram innan han kröp ner för att sova när jag kom hem. Så i eftermiddag ska vi hänga. Och som jag längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar