måndag 6 oktober 2014

Mina nya målmorötter?

Min viktresa pågår som ni vet för fullt och jag har varit lite slarvig på sistone med mina belöningar, när jag påbörjade omstarten så blev det aldrig av att jag skrev ner vilka belöningar som jag skulle ha som morötter. I dag på promenaden med Grynet så trillade polletten ner. Jag ska unna mig nya glasögon då mina ögon blir så trötta av allt stirrande på dataskärmen. Ett bra val och har tidigare provat ut ett par som jag gillar lite extra mycket. 


Och sedan önskar jag mig en ny vinterjacka. 
En som värmer i vinterkylan, som är i rätt storlek för min nya kropp och som självklart klarar av roligheter tillsammans med busen min. Ja, och sen ska den såklart vara snygg!

Den som står högst upp på listan är denna. 
Peak Performance. 
Yummie yummie!


Bild på godbiten lånad från Sportamore

Nu ska jag bara bestämma mig för när dessa belöningar ska uppfyllas. 
Om båda blir "målmorötter" eller om jackan ska vara mitt slutmål och glasögonen om en sisådär 3,5 kg? Vad tycker Ni? Det är i dagsläget 7 kg kvar att bli av med och jag tror att det räcker med två belöningar på den kvarvarande resan. 

Blablablablablablabla....
Nu snackas det bara nonsens från min sida.
Suck.
Så det kan bli.
Hur som så är det en galet snygg jacka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar