torsdag 2 oktober 2014

Från sol till regn...

Gårdagens vackra väder känns väldigt avlägset nu. 
Regntunga moln över Leksand bidrar till en ruggig känsla inombords. 
Morgonpromenaden krävde höstskor, regnjacka och paraply. 
Skönt även om gårdagens resultat på vägningen inte var någon höjdare så är det bara att försöka att se det positiva i livet och kämpa på. Inget minus i går. Men inget plus heller. Oförändrat sedan föregående vecka och jag står alltså kvar på 69 kg. Ja, så kan det bli. Förhoppningsvis kommer det ett minus om en vecka. *hoppashoppashoppas*







Och så här vackert var det på lunchpromenaden i går. 
Fantastiska färger och en strålande sol som värmde gott. 
Själen fick sin dos av välmående av både vacker omgivning, trevligt sällskap och rörelse. 
Självklart stannar jag inte inne i dag bara för att det regnar lite men jag tror inte att kameran kommer att plockas fram. Nej, i dag blir det förmodligen mest fokus på att röra sig och att lillfröken ska få rasta av sig. Men det är ok med sådana dagar också. Nu ska jag jobba vidare här på kontoret efter min lilla korta paus. 

Hoppas att ni alla får en härlig dag oavsett väder!
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar