fredag 31 oktober 2014

Bra start.

Godmorgon!
Efter en tidig morgon där jag hade en aningens svårt att gnugga ut gruset ur ögonen så är jag nu på plats på kontoret. Toker är på dagis och pappan är hemma och jobbar. Den enda som håller mig sällskap här på kontoret i dag är Fröken Svår. Henne har jag släpat runt på en uppfriskande morgonpromenad i ett sömnigt Leksand. Inte en endaste människa eller bil på hela promenaden. Dimman ligger fortfarande tät över byn och det var så vackert längs med strandpromenaden, jag lovar att jag bannade mig själv ganska hårt som inte tog med kameran. Vilka bilder jag kunde delat med mig av till er. Åhhh. Typiskt. Jag tröstar mig med att de åtminstone finns i mitt huvud, något jag kommer att leva på under dagen, här i min ensamhet på kontoret. 


Så efter den här otroligt bra starten på dagen och vetskapen om att det dessutom är fredag så är det dags att slita tag i arbetsuppgifterna som hopar sig. Dessutom är det snart dags att promenera i väg till arenan och förbereda inför morgondagens hemmamatch så att souvenirerna är i sin ordning. Men alltså hörrni, i dag är det fredag och jag räknar ner timmarna till helg.

Woop woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar