tisdag 23 september 2014

Back on track...

Men vet Ni vad. 
Jag är då alldeles virrig.
För en vecka sedan(i morgon) var jag på vägning med Viktväktarna efter en vecka av sund kost och mindre socker men jag har helt totalt glömt bort att berätta hur det gick. 

Resultatet var mycket positivt och känslan i kroppen var att "jag kan", en fantastisk känsla om du frågar mig sm dagligen har tvivel på min egen förmåga och kapacitet. Men jag kan faktiskt. Tro det eller ej. Och så här ser det ut i diagrammet. 


När jag påbörjade nystarten den 10/9 så vägde jag 71,8 kg.
Det betyder att jag på en vecka tappade -1,8 kg. 
Helt ok siffror om du frågar mig. 

Denna veckan(vägning i morgon igen) har jag fortsatt att äta hälsosam mat och bara haft en riktig dipp som var i söndags när det blev lite sent med maten och uteblivet mellanmål. Det viktigaste är att jag trots det håller mig inom ramarna och jag har fortfarande kvar av min veckobonus så det är ingen fara. Men jag är inställd på att siffrorna inte kommer vara lika stora i morgon. Och det gör inget. Jag är glad bara vågen visar minus och då gärna att jag gått ner -0,7 kg som är mitt veckomål nu fram tills det att jag nått målvikt. 

Jag vet inte om någon av Er noterat att det numera står 62 kg på min målvikt?
Tidigare hade jag 60 kg men har kommit fram till att ändra då jag tror att jag kommer att känna mig som "mig själv" redan där. Hur det sedan blir i verkligheten, ja det återstår att se.
Men jag tror och hoppas att det blir bra. och blir det inte det så är det bara att kämpa vidare och ta de där 2 kg som jag inte riktigt vet om jag är lyckligare utan.

Tiden får utvisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar