torsdag 12 juni 2014

Nytt motto i livet.

På facebook(HÄR) cirkulerar det ett test där du kan se vad ditt "motto i livet" bör vara och jag fick efter att ha svarat på några få frågor detta:


"If you can dream it you can achieve it" 
- Always dare to dream, because even though it's hard for you to believe it right now, your craziest, most wonderful dreams might actually come true.

Ett motto som jag helt klart ska använda mer i min vardag. För det ligger en hel del sanning i det och jag vill tro att mina drömmar kan bli verklighet. Nu när jag så smått vågar börja drömma igen.
Lite oväntat fick jag detta motto som jag alltid ansett vara väldigt vackert men som jag någonstans inom mig inte vågat tro att det "passar" mig.
Sicken tur att man kan ändra sig för när jag tänker efter så passar det mig som handen in handsken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar