tisdag 27 maj 2014

Villervalla från Haga.

När vår lille skatt fyllde år för en månad sedan fick han lite kläder från märket Villervalla. Ett svenskt märke som grundades 2005 i Haga, Göteborg. De producerar färgglada kläder som är mjuka och sköna för barnen samtidigt som det är underbart härlig kvalité. Jag gillar färg, barnens liv är en enda stor palett av olika kulörer och det måste vi utnyttja. Jag älskar att klä lilleman i busiga, mjuka och färgglada kläder. Så detta märket måste jag säga är en ny favorit i vårt hem. 

När jag nu spanade in deras hemsida så fann jag att de även har sängkläder tillverkade i jersey vilket är något jag har letat till spjälsängen tidigare(och det finns i andra märken men jag har inte haft lusten att slänga ut flera tusenlappar på sängkläder) men inte hittat, förrän nu. För det finns superfina med stjärnor som skulle göra sig fint inne hos August. Till en bra peng. 329:-. Det måste jag säga är ett bra pris.

Sängkläderna hittar du HÄR

Hittade såklart massor av annat fint också men det jag föll mest för och som ska spanas in lite närmre är dessa snickarbrallor i shortsmodell. Perfekt nu till sommaren och inget som sitter åt runt magen. Frågan är bara vilken färg.

Gröna/HÄR

Bruna/HÄR

Turkosa/HÄR

Ole dole doff...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar