måndag 26 maj 2014

Hoppa av eller fortsätta?

Just nu är jag i en svacka med min viktminskning. 
Det är ett kakmonster inombords som bara ropar efter att få något gott i sig. Nu, nyss och om en stund. Jag är konstant sugen. Om det inte avtar snart blir jag tokig. Och motionen har det inte blivit mycket av. Nej. Nu behöver jag alla sparkar i baken som tänkas kan. Jag har kommit till den där nivån där jag nästintill skiter i alltihopa och desperat sätter mig ner och äter av allt som jag är sugen på. Men något stoppar mig. Vad vet jag inte men jag hoppas det är någon form av krigare som finns inom mig.

Fyra veckor kvar till midsommar och 3 kg kvar till mitt mål i midsommarutmaningen. 
MÅSTE KLARA DET!

Nu apoteket och försöka blunda för alla godsaker som kan tänkas finnas till salu längs med vägen...
jag ska inte...om det finns jordgubbar ska jag köpa mig en liter eller två och hetsäta i kväll, kanske kan det lindra mitt sockerbegär lite grann. Hoppas.

Som vår coach säger: Är det värt det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar