torsdag 22 maj 2014

Att inse sig ha fel...

Yes I can!

I går på vägningen hade jag nämligen gått ner -1kg vilket resulterade i att jag nu totalt tappat -10,1kg sedan starten. Det känns så fantastiskt bra och jag är så glad!

När jag startade den här resan så trodde jag aldrig i hela mitt liv att man kunde gå ner i vikt av att äta av allt. Det var stor skepsis hos mig och jag är glad att jag trots allt tog mig till mitt första möte och gav det ett försök. Uppenbarligen fungerar det och jag kommer att fortsätta leva efter det här tänkte låååång tid framöver. Resten av mitt liv helt enkelt. Hållbar och hälsosam livsstil är vad jag strävar efter och som det känns nu har jag hittat det som fungerar för mig. jag behöver inte vara hungrig, späka mig, 
avstå allt snask osv...
Jag kan fortfarande leva och det är för mig det viktigaste.


Jag har insett att jag hade fel. Och jag är så glad för det. Att ha fel kan i bland leda till väldigt positiva händelser, som här, jag var så säker på min sak men ville ändå ge det ett försök...
och tur var väl det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar