måndag 17 februari 2014

Ett bra avslut på veckan.

Den nya veckan inleddes med arbete i form av "modellande" för både mig och August. Något som jag personligen inte känner mig särskilt bekväm med men jag måste säga att busen charma kameran på absolut bästa sätt. Så bedårande söt när han agerade "nappmodell" och nu ligger han och sover(inte helt ovanligt men det beror på att jag försöker skriva inlägg här när han just sover) efter en händelserik dag. Eftersom miss Ida har varit med så har han utöver poserande även fått busa en hel del vilket, som ni vet tar på krafterna.

I går kväll så gjorde vi just detta som ni ser på bilderna. Badade och avslutade veckan på det mysigaste sätt man kan tänka sig. Med lek och plask, skratt och bus, närhet och mängder av kärlek. Efter badet blev det en liten massagestund innan vi myste i sängen tillsammans, tätt tätt ihopkurade med en flaska välling och det blå yrvädret Plupp.
Man kan banne mig inte ha det bättre än så.



I övrigt så är det måndag i dag och jag är nog en av de tröttaste personerna inom Leksands kommun. Mina ögon svider och går i kors och längtan är ofantligt stor efter att få krypa ner i sängen som är renbäddad och sova sött. Och förhoppningsvis vakna pigg och alert när morgondagen gryr.

Inte mycket som behövs för att göra mig nöjd, 
en säng och överflödigt med kärlek från mina pojkar. 
Bring it on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar