måndag 24 februari 2014

En önskan om nytt till hemmet.

Kikade in en snabb sväng hos Inreda och fick en sådan lust att förnya i hemmet. Jisses vad mycket fint det ramlar in i butikerna just nu. Och som alltid kommer suget efter jul, när vi närmar oss våren och det är ljusare om dagarna, då är det dags för nytt och fräscht. Dock har vi varken ekonomi eller utrymme för så stora förändringar men det är inget som hindrar en från att drömma om att riva väggar, måla tak och möblera om fyrtioelva tusen gånger tills man får den där känslan att där...precis där ska den där soffan stå.
Den tiden kommer då jag ska få pyssla med sådant och tills dess håller jag mig till att göra i ordning August egna lilla rum som just nu är under bearbetning och förhoppningsvis blir klart till helgen. 

Men om, i fall att, jag hade ett hem med lite mer yta och en obegränsad budget hade jag defintivt klickat hem dessa prylar. Små detaljer som kan göra så mycket i ett hem...

Poster/Vanilla Fly

Ljusbollar/Happy Lights

Ljuvliga etiketter/Vanilla Fly


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar