torsdag 20 februari 2014

Att önska en sak åt sin son.

Som ni kanske vet så älskar jag Kavat´s skor och har tidigare nämnt att det är skorna som kommer att sitta på August fötter. Mycket för att passformen är så bra men självklart också för deras kvalitet och miljötänk. Återkommer hela tiden till det när det gäller 2014 som ska bli bättre och naturligare på Jönsesgården. Ett löfte som jag gav mig och min familj på nyårsafton och det är en ständig process som pågår dagligen med att med små, små steg byta ut och tänka om. Men men, nu var det skorna jag skulle skriva om. 

Vår lilla kille föddes den 26 April 2013 och kommer snart att fylla 1(helt!) år och då dessa små godingar kostar en slant så har vi i hushållet bestämt oss för att önska dem till gossen. Så ni som läser det här. Nu vet ni, vi önskar oss dessa skorna som heter Tor till August. Så läckra i just den här ljusbruna färgen. Stort gilla för det svensktillverkade med bra kvalitet och stort miljötänk hos familjeföretaget i Kumla.

Bild från Lindex.com

Skorna finns att inhandla på Lindex(lite billigare där) men även på Kavat.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar