måndag 11 november 2013

Tillbaka från ofrivilligt internetbortfall.

Under en veckas tid har mitt internet krånglat på datorn och efter mycket fixande i går kväll fick sambon det att fungera. Kan ärligt erkänna att jag känt mig begränsad utan det. Jag är så fruktansvärt bortskämd och van vid att det bara är att trycka på knappen och så fungerar det som det ska, att när det blir en fnurra på tråden så vet jag inte hur jag ska förhålla mig till det riktigt. Tack och lov att det mesta går att lösa.

I dag har vi måndag. Jag och August är inne i ett måndagsmode, lite sega men absolut vakna och peppade på veckan som är här. Promenad i dag i minusgrader och solsken, fint främmande i morgon, bvc besök, tripp till Borlänge och mycket annat smått och gott vankas. En vecka att se framemot helt enkelt. Men innan vi ska bylta på oss kläder och börja röra på apostlahästarna så ska vi försöka få ordning på hemmet. Vi håller nämligen på med omstruktureringar. Skötbordet har ny plats, spjälsängen har flyttat in och ett gäng med saker letar nya platser där de känns som att de hör hemma. En inte helt lätt uppgift när man lever på denna minimala yta som vi ändå gör men problem är till för att lösas och det är precis vad vi sysslar med. Problemlösning de luxe.



Men först ska jag surfa runt efter lite julklappstips åt pysen. Förfrågningarna har börjat dimpa ner och vi har som vanligt ingen aning men nu snart kommer det en liten lista på tips till Er som undrar. Håll utkik!

Hoppas ni får en fantastiskt fin start på veckan ♥
Pussåkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar