måndag 11 november 2013

August första önskelista.

Nu har jag och August kollat runt lite efter förslag till sin första önskelista till tomten och i år blir det klassiker. De där som fungerar år efter år. Ta till exempel taxen. Jag hade en röd trähund i från Brio som än i dag lever. Hans namn är hundturken och hängde med i alla väder. Och än i dag är det den leksak som jag har mest kär från min barndom. Klart August ska ha sin egen hundturk, annat vore konstigt. En egen liten kompis att släpa runt på och som hänger med på alla hyss som tänkas kan utföras i framtiden.

 


 
clown/brio

Detta är vad jag kan komma på i skrivande stund men jag lovar att uppdatera så fort en idé uppkommer. Det är klart att kläder alltid går hem men så var det ju det där med barn och mjuka paket. Inte alltid helt uppskattat. Men viktigast är nog inte innehållet för vår gosse utan mest att det prasslar och låter när man tar i det...så satsa på prassligt papper så är ni riktigt bra kompisar med vår lille gosse.

Snart är det jul, jul i vårt hus och julen den komma hopptrallallala!!!

Nu uppdaterar jag denna listan. Kom på två saker som önskas...

 haklapp/Jollyroom/ Lekmer

en egen fjärrkontroll ska väl alla barn ha, denna kommer från BR leksaker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar