tisdag 20 augusti 2013

Starten har gått.

I dag startar jag .alltså mitt nya liv. Det låter ju ganska så tråkigt och som att ni har det förut. Kanske inte här inne. Men jag är övertygad om att ni har hört det förut. Ledsen om jag låter patetisk och upprepande, det är inte min tanke med att jag skriver detta. Min tanke är att när jag skriver det här så sätter jag lite press på mig själv(utöver att ha min pt som en vakande fågel på min axel) att klara av detta. För det kommer ju att komma tuffa dagar och då gäller det att komma i håg målet med resan och fortsätta kämpa. 

Just nu har jag det en aningens tufft. åt frukost i morse och sedan när jag matade August så råkade jag somna med honom vilket gjorde att jag missade min mellis och nu är tokhungrig. Så här är det dags att göra lite lunch så att jag inte går under av hunger. Därefter vankas det promenad och lite styrketräning för min del. Förhoppningsvis går grodan med på att ligga i vagnen lite och filosofera. Annars blir det knepigare men jag hoppas, annars får han träna med mig på ett eller annat sätt. 

I eftermiddag så ska vi ta oss till noret för diverse ärenden innan vi måste åka hemåt och äta mat igen. Det är faktiskt det som känns mest omständigt. Att äta sex gånger om dagen. Då gör jag ju inget annat än att äta. Men såklart handlar det om att få in det som rutiner och jag veeeeet att det är solklart  jobbigast första veckorna. Så nu går jag ner och lagar min lunch medan Viktor håller August sällskap.

Återkommer lite senare om tid finnes.
Bye bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar