torsdag 29 augusti 2013

"Fullfart" dag.

Jomen så att visst är det så. Att i dag har vi torsdag och det är en fullspäckad dag som ska avslutas med Broadchurch på fyran. För har jag fastnat i en serie så vill jag verkligen se fortsättningen men så glömsk som jag är med min stackars amningsförvirrade hjärna så har jag till och med ställt alarm på telefonen(För visst är det skönt att krypa ner i sängen på kvällen efter en hektisk dag och bara slappna av framför teven). Är så enormt mycket som snurrar i huvudet inför lördagen som innefattar en dop gudstjänst för vår lille pojke och det ska bakas, dukas, göra cake pops och pom poms. Men i slutändan blir det bra och jag tycker ju att sådant här är roligt även om det alltid blir lite stressigt de sista timmarna. 


Men först vankas det träning. Så det är vad vi ska göra nu. Grodan sover och vi ska knata upp för de där jobbiga backarna och sedan vända åter hem för lite ben och rumpa. Gruvar mig lite men det gör jag alltid innan jag lyckas kliva ut genom dörren med kläder på kroppen och skor på fötterna. Och puckot har ju skrivit det här nu så nu kommer jag inte undan men förhoppningsvis så vaknar min lilla pt snart så att han kan hejja på mig när jag ska träna. 


Så nu kör vi. Hepp hepp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar