söndag 16 juni 2013

Feber men glad ändå.

Placerad på sängen med skrotisen jämte mig. Han snuttar på nappen och är på väg att somna. Det ska jag också göra inom kort då jag hade förmånen att bli myggbiten under gårdagens grillning vilket resulterat i feber, muskelvärk och huvudvärk från helvetet i dag. Ingen höjdare men varit ordentligt ompysslad av kärleken och det enda jag egentligen uträttat är att ta hand om lillisen och fikat med finbesöket som anlände runt två tiden. John, Jenny och deras gobit Ebba kom och hälsade på. Riktigt trevligt och fick fina presenten också. Bortskämda må jag säga då Jenny sytt dregglis, mössa och napphållare till pojken med fina Leksandsbandet i blått och vitt.


Och nu sitter jag här på sängen, tacksam för alla fina vänner som finns i mitt liv. Glad att jag kan tänka på dem mitt i mina febervallningar. Glad att grabbarna i mitt liv är så goa. Glad att livet ser ljust ut, ljusare än på mycket länge. 
Ja, jag är helt enkelt glad för livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar