tisdag 16 april 2013

♥ tre år av kärlek ♥

Den 10 April var det tre år sedan som jag träffade min käraste. Jag minns det som i går och kan inte riktigt förstå vart tiden tagit vägen. Det har hänt så otroligt mycket saker under dessa år att jag har svårt att få det på pränt. Men jag vet att det är rätt. För det känns så otroligt rätt i magen och det är det absolut viktigaste.
Han är Mr. Right för mig.

Vår dag firades inte särskilt stort, det var vanlig arbetsdag men jag fick allt tre underbart stora vackra röda rosor med det gulligaste kortet. All text var skrivet direkt från hjärtat och tårarna trillade ned för mina kinder. Svårt att inte göra det med den kärleksförklaringen. 

Tre år kan för en del ses som väldigt kort tid och för en del väldigt lång tid. Jag bryr mig inte, jag är tacksam för var dag jag får dela med denna mannen. Det har varit höga berg och djupa dalarna men vi kämpar och kommer starkare ut ur varje utmaning vi ställs inför. Tillsammans klarar vi allt!

2012
  
Och nu väntar en spännande tid framför oss. Det största man kan vara med om och jag vet att vi känner samma lycka inför vad som komma skall. Ditt tålamod är så fantastiskt stort och jag förstår inte hur du står ut med mig nu. När jag inte kan raka benen själv eller når tånaglarna så att jag kan pimpa dem med lite glada kulörer. Under nätterna när jag stånkar och stönar över hindrad rörelseförmåga och svårt att sova. Mitt totala ointresse av att äta mat, svängningar i humöret och oro inför förlossningen. Vad det än är så finns du där och peppar mig att tänka positivt. Vad har jag gjort för att förtjäna all din omtanke? Jag hoppas verkligen innerst inne att jag ger dig något tillbaka som kan vara en bråkdel av det du ger mig. För jag älskar dig av hela mitt hjärta ♥

20121123

Tack för att jag fått dela dessa 3år med dig och jag ser framemot de kommande ljuva åren tillsammans med dig, farmen och vårt lilla pyre.
Du är mitt allt♥

1 kommentar:

  1. Finaste ni ♥ Tänk vad mycket spännande ni har framför er!

    SvaraRadera