tisdag 2 april 2013

Förkylning botas bäst med sommarnomnom.

Nu är vardagens åter här. Härligt med lite rutiner igen. Helgen har mestadels spenderats med onyttig mat, godis och läsk. Påsken i sitt rätta format. Ledighet, mat och vila. Dock har jag tyvärr däckat i en riktigt härlig dunderförkylning med tillhörande feber så förmiddagen har spenderats hemma med symaskinen. Okej sysselsättning då det inte kräver så mycket att enbart sy raksöm men nu har jag ingen återvändo och måste bege mig in till byn, som lever i ett riktigt lyckorus efter lördagens festligheter, för att fylla på alla souvenirer innan kvällens och säsongens sista hemmamatch startar. 


Men för att göra dagen en aningens bättre när baskiluskerna gripit tag i mig så startade jag med godaste frukosten på länge, så fick det  bli jordgubbar med mjölk(riktiga sommarkänslor smög sig så sakteligen på). Nomnom. Mera av denna varan så ska jag nog vara frisk snabbare än snabbast.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar