onsdag 13 mars 2013

Nytt och fräscht till sommaren.

Nu när vi närmar oss vår och sommar med grusiga gator och varmare temperaturer är det dags att plocka fram de där lättare skorna. De i tyg som är återkommande, säsong efter säsong på min fossingar. Dessvärre så tog jag ett tufft beslut under flytten att mina hade gjort sitt. Levererat i ur och skur. Och bara varit sådär galet sköna som ett par skor blir efter många timmars promenerande. Dessvärre hjälpte inte mina tappra försök till rengöring i maskinen och den annars vita fina färgen var numera smutsgrå och kräkful. Så vi sa tack och hej.

converse/ellos

Nu är det dags för nya(finns till dam, herr, barn, höga och låga) och jag tänkte bara passa på att tipsa Er om en rabattkod inne hos Ellos som gör att skorna blir en aningens billigare om man precis som jag behöver nya och fräscha. Och denna koden:275904  gäller på dessa skor som annars inte brukar vara med på Ellos erbjudanden. Gäller fram tom. 2013-03-17 så skynda fynda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar