onsdag 13 mars 2013

Att få till en dagens barbamamma.

Det här med dagens har jag insett att det är svårt. Jag kliver upp på morgonen och som alltid brukar det finnas en del tankar och idéer om vad jag ska sätta på mig. Dessvärre grusas de så fort jag provar uttänkt klädsel. Det är med en djup suck i kombination med barnsligt fnitter som jag synar barbamammas kroppshydda i spegeln. Jisses. Summa summarum så slutar morgonbestyren alltid med totalt kaos i min hjärna. Hur jag ska få ihop det så att jag ser någorlunda anständig ut.
 Och det jag har på mig nedan var en ev de bättre dagarna. Lite ljust och vårigt. Precis vad som behövs nu när snön åter ligger på marken.

kavaj/lindex, linne/vero moda, halsband/pieces


jeans/hm mama, skor/nilson


Och på bilder är magen i vecka 33(32+3).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar