onsdag 6 mars 2013

mer bebis.

Ledsen att jag tjatar så mycket om bebisar men det är så svårt att låta bli när det lilla livet blivit en del av vardagen. Sambon har ju inte alls samma känsla som jag vilket jag sörjer lite, för det är en fantastisk känsla att det är någon som rör sig i magen, vilket männen(som om ni inte visste det) aldrig någonsin får uppleva. Fast å andra sidan, de behöver inte ha puttning ur sängen, hjälp med skorna och sura uppstötningar. För vi vet ju alla hur det är när män är sjuka. Det är såååå synd om dem. Hur skulle det då bli med en bebis i magen...

Men nu var det inte vad jag skulle skriva om. Utan jag ville mest visa mina ytte pytte små bebis kläder som trillade ner i postlådan i går. Det står att storleken är 1 månad men jag har en känsla av att de kommer att kunna användas redan på hemresan från BB. De är såååå små. Och så gulliga.

livly/oii


2 kommentarer:

  1. Dom e oftast mindre ön man kan tro dom små liven bär dom föds. Vi hade tänkt att Elsa skulle ha Leksandsbodtn minsta storlek när vi åkte hem från bb för den va ju yttepytte liten. Hon drunknade i den så vi dl ta nått annat i strl 50 som oxå va galet stort men i te lika ;) supersta kläder föresten :) direkt jag ser nått leopard i butikerna nu tänker jag på dig. Lindex hade en hel del ;)

    SvaraRadera
  2. Har varit lite offline när det gäller bloggande å kikande på bloggar...har varit lite mycke nu...inget speciellt mest försöker jag hålla mig vaken eftersom jag gått upp i arbetstid och kroppen säger ifrån och sen är jag ju aptrött hela tiden...
    Men jag ser ju att du gjort om i bloggen...så fint det blev...du kan ju det där med att knattra bloggar åsså...skitsnyggt...
    Å vilken fin mage du fått hoppas att du mår bra å att du fått ordning på yrsel mm...
    Hälsa voffarna en puss från Luddeprupp å mig / Kram =)

    SvaraRadera