fredag 29 mars 2013

Godmorgon och god natt(förmiddag).

Fröken tröttmössa här.
Vaknade runt fem-tiden och hade sedan svårt att somna om men trägen vinner och lyckades somna om och vakna runt sju. Hyfsat pigg. Men nu när jag suttit här i sängen och spanat lite bloggar, ätit frukost och myst med Essie så har tröttheten övermannat mig. Vad hände och varför? 

I alla fall så skiner solen ute så i dag vankas det en promenad och förhoppningsvis lite sol på snoken. Utemöblerna är på plats, blommor ska planteras, det ska bakas till frysen och en massa andra saker ska ordnas så planen nu är att slumra lite grann. Min kropp säger det åt mig och förhoppningsvis vaknar jag pigg och alert, redo att ta tag i de som jag vill ska avklaras i dag. Som att till exempel packa BB-väskan. Order från barnmorskan som vi var på besök hos i går. Och det är hon som innehar kunskapen så bäst att lyssna och lyda.

Så jag säger natti natti för en liten stund och återkommer lite senare under dagen.
Njut av ledigheten nu alla fina själar där ute ♥

Glad Påsk!!


1 kommentar:

  1. Glad påsk till hela familjen önskar Luddeprupp å jag / Kramar =)

    SvaraRadera