torsdag 28 februari 2013

Nu är det dags för lite kattmönstrat igen.

Ni som följt med mig här i bloggen har nog inte missat att jag är såld på leopard mönstret. Och tacka gudarna för att det är ett tidlöst "mönster" som hänger med år efter år. För ungefär 10 månader sedan så kom det en liten tösabit till världen som heter Ebba och jag skulle ut och jaga ett paket till henne och de nyblivna föräldrarna. Helt vilse i djungeln av barnprylar och vad de önskade sig. Minns så väl att jag hittade dessa godbitar nedan och tänkte att de skulle passa finfint. Vem kan inte gilla leo liksom. Men då drog min karl i handbromsen och hävdade bestämt att det var inte vad vi skulle ge bort. Så jag fick kapitulera och muttrade lite buttert med plutande läpp att den dagen jag får ett eget barn ska jag ta mig tusan ha dessa i min ägo. Inte kunde jag då ana att det skulle ske så snart. Det kändes så enormt avlägset men nu står vi här och i dag hittade jag dem åter inne hos Lindex. De finns i lager. Woop woop, nu du älskling kommer du inte undan!!!


 
 mössa/lindex

 
dregglis/lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar