fredag 1 februari 2013

När man låtsas vara en nattuggla.

Klockan är på tok för mycket för att små tösabiter ska vara vakna nu men jag hänger med en liten stund till. På nedervåningen packas det och donas inför helgens bröllop och det kommer att bli så fantastiskt fint. Jag ser redan hela dagen framför mig och det är nästintill så att jag också känner mig redo. Men en sak i taget. Vi börjar med bebis. Nog så stort det. Däremot så ska käraste Camilla bli fru och leva lycklig i alla sina dagar med sin Herman. Kärlek när den är som bäst♥

Vi begav oss ner hit till Trollhättan i går och kom fram på kvällen. Trötta men glada. Dagen har ägnats åt inhandling av diverse proviant och en sista genomgång av dukningen. I morgon är det sista sista som ska ordnas och sedan är vi i hamn inför lördagen. Det känns bra även om jag förstår att bruden(som precis som jag är kontrollfreak) är nervös och känner en viss oro för att något ska glömmas. Jag antar dock att det hör till när man vill veta att saker är där de ska. 

Vi är ett glatt gäng som kämpat på under dagen och nu under kvällen så har ytterligare några sprudlande glada själar anlänt och jag kan lova att deras energi tacksamt mottogs då det är trötta huvuden som låg utplacerade i soffan efter hemkomst. 


Ja och här har ni lilla mig och magen. I en trött spegeloutfit som jag lyckades fota på gyllene bågen i Örebro. Så jag kan allt fastna på bild jag med. Inte illa och jag vet att jag ska fastna på bild under helgen så då kommer det lite fräschare uppdatering. Jag har inte glömt av nästa uppgift som handlar om mina kläder så se det som så, jag övar på att vara med på bild. Vi börjar så smått och trappar upp allt eftersom.

Men nu sova. Klockan blinkar envist nere på skärmen och jag vet att det är arla morgonstund som väntar. 
Natti natti godingar!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar