måndag 4 februari 2013

På väg att landa.

Vi landade hemma i stugan sent i går kväll och det var två trötta men alldeles kärleksfyllda som somnade när lampan slocknat. Helgen alla intryck gjorde själen överväldigad och det kan bara beskrivas med ett ord som är LYCKA. Så fantastiskt har det varit och det kommer lite mer berättat om det framöver, dock inte i dag. 

Vaknade med en "baksmälla" utan dess like som förmodligen kommer efter ett flertalet dagar med minimalt med sömn, full fart och planeringar. Och vi rodde det i hamn. På absolut bästa sätt!! Det är en så härlig känsla när man ser allt falla på plats och med mina kära gravidhormoner i farten så kom det en och annan tår. Tårar av lycka och kärlek.
Och det är väl ändå de bästa av tårar. 

Så jag ska skriva mer.
Men jag känner att min själ behöver landa och friskna till efter helgens upplevelser.

 kavaj/h&m, top/vero moda, mammajeans/h&m

Men jag känner att jag måste vara lite generös när vi nu kickar i gång en ny härlig vecka och bjussar på en "dagens" i spegeln hemma. Kulan putar och jag gör mitt bästa för att inte känna mig dumdum. Här har Ni mig. Dagen till ära. Preggoklädd. 
Och jag lovar er att det är mycket bättre än preggo-oklädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar