fredag 18 januari 2013

Preparerar inför nästa dag.

Jag fick en sådan där härlig skrivkänsla med mina 30 dagar men kände i går att jag fastnat. Och inte beror det på skrivandet. Utan snarare ämnet som dag 10 berör. Det har med bild+mig att göra. Ingen bra kombination. Jag fastnar helt enkelt inte på bild har jag försökt att förklara för alla bekanta under många års tid men ingen lyssnar. Så jag har därmed ett litet problem. Jag måste försöka putsa linsen ordentligt så att jag kan göra nästa uppgift. För hur kul är det med tre rader text och inget mer? Hela dagen i går stoppade jag huvudet i sanden och likadant i dag. Men det får de vara slut med nu. Punkt.

Nej, jag måste helt enkelt komma över den där fåniga känslan som kommer smygande när det är min tur att bli fotad -varför ska jag stå framför kameran? Men jag har gjort framsteg. Ansiktsbilder samt att låna ut diverse kroppsdelar som ingen kan utröna huruvida de till hör mig eller inte funkar bra men sedan drar jag i handbromsen.

Men jag ska göra mitt bästa för Er och försöker publicera en något sånär duglig bild på moi i morgon. Så nu har ni något att antingen se framemot eller bäva inför. 

Välj själva.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar