torsdag 24 januari 2013

När virrpannan gjort det igen.




Fortfarande friskt ute. -23 grader för att vara mer exakt men det känns inte som att rätten att klaga finns där då det är strålande sol och så vackert, så vackert.

En natt utan sömn och med magont gör att det är trötta ögon som vilar på skärmen i dag. Drömmer mig hem till sängen och vila. Lägga ner huvudet på kudden och slumra in. Åhhh så skönt!!!
Men det dröjer några timmar tills vi är där så jag bör ta tag i den där inventeringen som jag inte fattar ett dyft av. Alltså jag har inventerat klart men sedan har virrhjärnan varit i gång vilket resulterar i att jag sitter här som ett frågetecken och undrar vad som gått galet. Hur har jag tänkt? Ja, det undrar jag verkligen på fullaste allvar. Så nu ska jag slita mitt hår och försöka finna lösningen innan klockan säger att det är slut för i dag. Hejja Ulrika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar