fredag 25 januari 2013

Förberedelser pågår.

Okej. Nu kör vi fredagsmys hela dagen lång. Jag lyckades pallra min arma kropp ur sängen så att jag kunde samåka med sambon in i dag och det känns bra så här i efterhand även om ögat är lite trött. Just nu sitter jag och magen och jäser här vi skrivbordet med fötterna upptryckta mot elementet för att suga ur all värme som går. Det känns så bra att det är helg i antågande och jag tror nog allt att vi får lyxa till det med en semla. Fylld med krämig vanilj...nomnom...svårt att låta bli.

Eftermiddagen kommer att vigas till Borlänge då vi ska beställa barnvagn och fixa lite smått inför bröllopet som vankas nästa helg. Måste, måste, måste hitta något tingel tangel att ha i öronen. Sedan ska jag träffa bästaste frissan och snacka frisyrer inför bröllopet och förhoppningsvis har hon något bra tips att delge mig...vill göra något men inget som är för svårt. Min hårman är inte av denna värld och jag drömmer alltid om att ha fina uppsättningar men det är omöjligt när man enbart har två händer. De räcker liksom inte till för att tämja allt det röda. Men en frisyr som ligger allra högst upp på listan är denna som jag fann hos supersnygga Malenami för ett tag sedan 
och som ligger i min lilla inspirationsmapp.


Tänk om jag hade lyckats med denna...och så lite bling i öronen och min fina klänning som jag tack vare den underbar gulliga tjejen på Vila i Valbo fick hem och som sitter som ett smäck. Åhhh...snälla Nathalie...säg att det går!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar