torsdag 8 november 2012

Snabb väg till rent hår.

Mitt hår är långt och tjockt. Det mår inte bra av att tvättas för ofta så jag tackar gudarna för att det uppfanns torrspray. Att applicera när håret känns lite fett eller bara allmänt sunkigt. Och vips så är det rent och fräscht igen. Men precis som med schampo och balsam är jag väldigt känslig men har äntligen hittat ett som inte irriterar hårbotten och jag rekommenderar Er verkligen att prova detta!!

torrschampo/bekkas

Den har fyllt sin funktion mer än väl genom att ta bort "lortigheten", gett mig ny härlig volym och inget kliande. Milt, behaglig doft. Fri från parabener, natriumklorid och sulfater, ett stort plus. Jag kan faktiskt inte begära mer och denna har nu en stående plats hemma i mitt badrum. 
Våga testa. Den är bra. På riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar