fredag 9 november 2012

Bohemiskt tingeltangel.

När det kommer till det här med accessoarer så är jag lite halvdålig på att använda dem men jobbar på en förändring. För det kan som alltid piffa till i stort sett vad som helst och nu vill jag bara att det ska komma lite festligheter framöver som jag kan blinga till det lite extra på...
Utanför hemmet är det just nu tio minusgrader och jag drömmer mig till sommaren alternativt varmare breddgrader när jag ser dessa örhängen, de utstrålar bohemiskt lugn.

ursnygga örhängen/lily and rose

Blir dina för trehundranittio kronor och är verkligen något som stoppas i önskelådan. Tänk när jag får strosa längs en sandstrand barfota i en ljuvlig klänning, håret i en slarvig fiskbensfläta och dessa godingar dinglande i öronen. Solen går ner i horisonten och jag håller min arm runt min kärestas midja...*drömmar, ljuva drömmar*. Hoppas Ni går i uppfyllelse inom en inte alltför lång framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar