måndag 12 november 2012

Morrn morrn!!

Godmorgon ny vecka!

Väcktes av sambon vid en tidpunkt som kändes för tidig. Jag var galet trött men lyckades efter att ha somnat om endast en gång ta mig ur sängen.  Frukosten är intagen. Disken diskad och alldeles strax en snabb dusch  innan vi knatar till kontoret och tar tag i dagens göromål.

Helgen har bjudit på planering med stort P och just nu håller vi på och strukturerar upp de kommande sex veckorna som kommer att bli ruskigt intensiva men samtidigt lärorika. Det kommer att bli tokigt bra i slutändan och jag längtar till julen som bjuder på förändring i år. I övrigt har vi haft finbesök av både familjen Ivarsson och Hansson. Fika och skratt i en salig kompott. Middag med kvartsfoten och son. Gott som tusan, hembakad pizza(jag valde med "finskinka" och ananas). 

Hälsade på hemma hos Bergströms och Anderssons.
Morgonpromenader i regn och rusk. Ett fars dag besök hos svärisarna. Ja, utöver det har det väl inte hänt så mycket. Men helgen försvann i en rasande fart och nu ska jag skaka av mig nattens knasiga drömmar och sparka i gång den här måndagen på riktigt. 
 
Tobias i full fart på jakt efter pinnar i skogen...

Grynet lyckades fastna på bild till slut...men det tog tid...

En kort, väldigt kort, resumé av helgens händelser. 
Och nu kör vi måndag hela dagen. 
Hepp hepp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar