tisdag 13 november 2012

Det svänger snabbt.

I går skinnjacka. I dag dunjacka.
Det svänger snabbt på termometern. Antar att det är något att vänja sig vid när man är inne i November månad. På väg till kontoret och ska göra det sista i skyltningen. Fick en hel del gjort under gårdagen och när det är klart ska det packas tavlor för brinnande livet. Kikat runt på lite saker som måste införskaffas och jag har nu funnit det som fallit mig i smaken. Nu ska jag bara kämpa för att få igenom det och övertyga min käresta om att det är det bästa alternativet. 
En match men jag är beredd att kämpa kan jag lova.

Gårdagen bjöds på besök av bästaste lillsis Lisa och hon bjöd på fika. Och i gengäld bjöd vi på mat och Zlatan. För det var ju absolut solklart att vi var tvungen att kolla in mannen som alltid pratar om sig själv i tredje person. Visste ju redan utgången angående guldbollen och mycket riktigt fick han motta den för sjunde året i rad. Diamantbollen gick till Lotta och det tyckte jag var helt rätt!! 

Ja, och sedan var det kväll. Läste lite bok och somnade sött. 

Fixade till mina hörlurar i helgen så att de slutar att trassla ihop sig 
när de ligger i väskan. Blev riktigt nöjd. Färgglatt och lustfyllt. Utan trassel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar