torsdag 8 november 2012

Jahapp. Torsdagen är här.

Disken diskades visst i bara farten och nu glänser det i köket. Så skönt när det är gjort men drar mig alltid in i det sista innan jag kommer till skott. Varför är det så? Egentligen bara att ta tag i det omgående så är det gjort men då brukar det oftast inte vara lika skönt efteråt som när man gruvat sig en stund innan. Den här gången väntade jag dock extra länge då jag inte orkade ta tag i det på hela dagen. Tänk så det kan bli. Men vad gör det. Nu är en ny dag och det är gjort. 

Hundarna somnade in efter morgonpromenad och frukost. 
Jag skulle vilja följa deras exempel men jag ska få i mig lite apelsin och vatten, hoppet om att slippa illamående finns kvar och slutar det inte kan det nog vara värt att köpa ett sådant där åksjukeband. Tips från bästa systerdottern så det är absolut värt ett försök.

 Våra gofisar tar sig frihet att sova på köksbordet...

I övrigt ska jag släpa mig bort till kontoret och försöka få till en skyltning med de nya produkterna som trillat in på Superstars. Kanske blir det lite bilder som jag kan visa upp för Er. Man kan alltid hoppas att jag blir nöjd och vågar visa. Jag känner pressen. Klart jag gör. 
Men det blir nog bra. I slutändan.


1 kommentar:

  1. Hur går det med vovvarna å katterna ihop? cairnisar som är näst intill lite för modiga för sitt eget bästa ibland ;)
    Hoppas ni mår bra annars...
    Kramar från gosevovven å mäj =)

    SvaraRadera