onsdag 28 november 2012

Paket är alltid roligt att få...

Landade i soffan ganska så omgående efter jobbet. 
Tillsammans med dagens paket som låg i brevlådan. Det var nämligen inte vilket paket som helst utan månadens Glossybox. Älskar när man får paket och inte riktigt vet vad det innehåller mer än att det innefattar ämnet; skönhet.


Månadens tema är Beautiful Dreamer och handlar om drömmar man önskar ska gå i uppfyllelse. Innehållet var inte fy skam det heller. Det första jag testade var läppstiftet från ModelCo med tillhörande glans som såg ut som en tråkig färg vid första anblicken men på läpparna var det klockrent. Precis min färg när jag vill ha en lite mer jordnära och naturlig make. Tjohooo!! Full pott på den och känslan på läpparna var mjuk och återfuktat. Det gillar vi. 
Fanns såklart mer i paketet och det var en dagkräm från Vichy, schampo och balsam från Kevin.Murphy utan sulfater och parabener(vet att Hos Frisören som jag klipper mig hos precis gått över till det märket-torde vara ett gott betyg), ansiktsmask från Anatomicals och slutligen Glossybox egna rouge Glossy Pink Blusher i en mjuk rosa nyans.

Nu längtar jag redan tills jag får testa alla produkterna. 
Förhoppningsvis hittar jag några nya favoriter som jag kan rekommendera. 
Och i slutet på december kommer det en ny box...tjohooooo!!!!!!

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar