tisdag 6 november 2012

Försäkringsbestyr kan få mig att slita mitt hår...

Gaaaaahhhh, att välja försäkring kan göra en tokig. 
Varför är jag inte en sådandär person som är påläst och förstår sådana här saker. 
Det är som att jag kliver in i min egen lilla dumdum värld när jag börjar läsa och jämföra mellan de olika bolagen...har i alla fall kommit så långt att det enbart står mellan tre stycken men jag vill ha den bästa. Inget annat. Dyrbara saker som ska försäkras och då måste man vara noga. Så i kväll ska jag tvinga min käresta att välja mellan dessa tre...

Blir det If?
Eller kanske Länsförsäkringar?

Beslut måste oavsett tas och i dag känner jag att det är dags. 
På riktigt. 

Men nu ska hundarna in i duschen...de luktar blääää...


1 kommentar:

  1. hm...tror att jag vet vad du är så hemlighetsfull över ;)
    Åh om det är det ja tror så blir ja sååååååååå happy happy happy...men ja säger inge så ja inte avslöjat nå...
    Kram å lycka till med försäkringarna å...tihi

    SvaraRadera