torsdag 1 november 2012

Ett steg på vägen.

Hej hej hallå 1 November!
Ja, i dag är vi inne i en ny månad och kliver närmre julen och alla dess härligheter och jag längtar som en tok efter att det ska bli lussekattstider. För är det något jag skulle kunna äta 365 dagar om året så är det just lussekatter. Det är så galet gott och jag hoppas, hoppas, HOPPAS att butikerna snart tar in dem i sortimentet. Namnam...

I går hängde jag på kontoret och körde lite omorganisering och inventering. Allt blev mycket bra och  alldeles strax så ska jag hasta dit igen och köra lite till...för det är lite kvar att göra. 


Jo men herregud, i går kväll fick jag ju gofika hemma hos mina fina vänner SnyggMalin & RockerTommy i deras nya fina hus. Det var verkligen deras stil där inne och med tanke på att de enbart bott där en månad så har de hunnit galet långt. Och jag kände att jag längtar tills vi kommer ut till vårt hus. Det kommer bli så bra när det bli klart även om det är mängder av jobb som ligger bakom...men vi tog ett stort kliv i går då vi sade upp lägenheten här hemma på Villagatan. Från och med 31 januari är vi utan denna bostaden och ska husera ute i Ullvi på sambons föräldrahem. 
Galet. Spännande och jag vill bara komma till skott nu, nu, NU!!!!

Har lite svårt att förstå. Att vi nu tar ytterligare ett kliv in i vår gemensamma framtid tillsammans. Och jag älskar´t. Så framöver kan det bli mycket funderingar kring färgval, packning och allt annat som hör till med en flytt av denna kalibern. Men det kommer bli kanoners. 

Nu kan jag inte svamla vidare om detta, jag måste rusa till kontoret.
Hörs lite senare!!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar