tisdag 30 oktober 2012

Trött men ändock en vinnare!

Tröttmössan sitter här på golvet och funderar på allt som måste funderas på. Så det är en salig röra i huvudet just nu. Frågor som måste ställas, samtal som måste ringas och beslut som måste tas. Som det alltid är, för det finns alltid saker som måste göras men dessa sakerna har jag skjutit på så länge nu och inte kommit fram till något. Men i dag, i dag händer det och jag kommer känna mig lätt som en fågel efteråt. Jag bara vet det. Och jag längtar efter den känslan.

Och så ska jag såklart till kontoret för att inventera lite artiklar som är nyanlända. 
Spännande att se hur de ser ut och inför kvällens hemma match så ska jag fylla på shoppen också. 
Ja, för i dag är det tisdag och då vaknar lilla Leksand till liv för att det ska spelas hockey. Om jag kommer att vara där vet jag inte riktigt, lite för trött men samtidigt skönt att komma ut lite grann.


Snön är fortfarande här och det värmer mitt hjärta. 
Jag älskar snö och enligt rykten ska det komma en sisådär 2dm till.
Ja man tackar!

Och i går när jag kikade in hos Den enarmade banditen så trodde jag inte att det var sant. Ställde upp i hennes tävling som hon hade i samarbete med Johanna-N och hade helt glömt bort det. Brukar inte vara den som har flyt. Men dra mig baklänges så fel jag hade...för denna gången var det mitt namn som stod där, Ulrika Hagström- vinnare! Så nu ska jag bara bestämma mig för vad jag helst av allt vill ha...det finns så mycket fint där inne och jag har jordens beslutsångest. Som om att det är någon ovanlighet att jag har beslutsångest men jag måste ju ta ett beslut. Någon gång. Annars kommer jag att bli tokig. Snälla. In och kika på hemsidan och hjälp mig...vad skulle du ha valt från Johanna-N?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar