torsdag 15 november 2012

Att inte dissa på grund av namnet.

Gjort klart en del av dagens arbete och nu ska jag sätta mig med det som jag kallar praktikantgörat. Rama in tavlor. Otroligt roligt. Verkligen(ingen ironi alls i det uttalandet). I övrigt så är Grynet ungefär lika positiv som hon var tidigare  i dag. Men jag förstår henne. Det är klart att jag gör det. Annars vore jag korkad på riktigt.
Men lite korv i maten till middag så kanske vi kommer på god fot.
 
Utanför fönstret faller mörkret och det närmar sig kväller i en rasande fart. Det känns som att jag alldeles nyligen klev ur sängen och gjorde mig klart för den här dagen men trots det har massor av timmar tickat i väg. Men jag kikade faktiskt in här för att rekommendera en sak för Er!!! En kanonbra grej mot vintertorr hud. Min egen var nämligen alldeles kliande och så torr som jag aldrig upplevt den förut men jag hittade  mirakelprodukten efter lite letande i gömmorna här hemma. Och lura Er nu inte på namnet. Man kan använda den även om man inte väntar smått. Har ägt den under en lång tid och plockade fram den från gömmorna häromdagen och nu kliar det inte längre. Sååå skönt!!!!!!!!!!!!!
Estelle & Thild Stretch Mark Oil
Finns på Kicks
 
Ekologisk. Parfymfri.
Och gör sitt jobb hur bra som helst.
Rekommenderas verkligen till gravida och såklart ICKE gravida. Hos mig har den funnits läääänge och kommer att göra så läääänge till. Så betyget är solklart Mycket Väl Godkänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar