lördag 17 november 2012

Att hugga tag i nya utmaningar.

I dag är det fyra nyanser av grått ute. 
Och det är ingen underdrift. Men för att höja humöret lite så drömmer jag mig tillbaka till torsdagens strålande sol med kyla i luften. Rosiga kinder och pigga hundar förhöjer vilket humör som helst. 
Mycket att göra har gjort att gårdagen blev stillastående här på bloggen men så kan det bli. Jag åkte nämligen till familjen och grattade min älskade systerdotter som blev hela NITTON år!! Tjohooo!!
Tårta, mat, skratt, tokerier(som alltid i vår släkt), lite koll i butiker och spana in vad som hänt i Hedemora sedan sist jag var där. Brukar inte vara så mycket men denna gången hittade jag butiken Mur & Kamin som var en riktig oas att kliva in i. Så mycket fint.









bästaste skorna i från Blundstone finns bla. HÄR!!


Men nu ska jag intaga lite lunch innan det vankas arbete så att vi förtjänar middagen vi är bortbjudna på i kväll. Magen kurrar redan då jag vet vad det vankas för godsaker. Mmm...potatisgratäng, fläskfilé och rödvinssås....gott gott. Och självklart lite tårta på det då godingen Hampus fyllde två stora år i går och ska få öppna ett paket i lite större modell. Vilken pang lördag detta är. Röjandet med stort R är avklarat vilket gör att jag kan hugga tag i de kommande fem veckornas uppdrag.Något som kommer att ge oss en strålande jul och nya möjligheter. Tufft arbete kommer krävas men det kommer att bli kanon när det är klart!! Och jag kan lova Er att jag längtar nå enormt!!

Va gör vi? -Nu kör vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar