torsdag 18 oktober 2012

Warm Silk.


Sedan en tid tillbaka går jag och får min hud uppfräschad av urgulliga Marit som har öppnat upp sin salong här i Leksand och jag är så nöjd. Service och kunskapen hos denna tjej är superb 
och jag längtar tills jag återigen ska besöka henne.

Få lägga mig tillrätta på bädden och bara slappna av, inlindad i täcke så att jag håller värmen och njuta. Rengöring och ånga, portömning(det bästa), färgning av ögonfransar samt bryn och sedan en avslappnande mask. Njutning av bästa sort och lyx så det bara sjunger om det.

Och nu har Marit fått in ett nytt märke på salongen som jag provat lite grann och än så länge är jag mer än nöjd. Det är Jane Iredale´s hudvårdande make up som finns att inhandla. Jag har en pressad foundation från märket i nyansen Warm Silk som jag använt flitigt. Och härnäst har jag tänkt prova Amazing Base som fått mycket god kritik i press och folkmun. Det som gör mig mest glad av allt är att det inte innehåller Bismuth som min hud reagerar på genom att klia enormt mycket och som bland annat finns i Bare Minerals produkter. 

 
 Dosan köps separat och när pudret är slut köper man bara en refill. 
Bra för miljön och enkelt om man behöver byta nyans beroende på årstid.

 Nyansen: Warm Silk






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar