måndag 22 oktober 2012

Host host snörvel...hej sjukstuga!

Det blev en helt datorfri helg och det var riktigt skönt måste jag erkänna. Jag har haft det toppen och njutit varenda sekund då vi släppte en rolig nyhet för våra nära och kära i fredags. Känns bra i magen och jag ser framemot de närmsta månaderna med spänning. 

min söta lilla Tobbe

Men måndagen började på sämsta sätt. 
Jag vaknade med täppt näsa, halsont, huvudvärk och öm i kroppen. 
Så nu ligger jag här på soffan. Slevat i mig soppa från burk och antar att det är dags för lunch alldeles strax. Om jag bara orkar mig upp. Fast jag har inget val. Två troll som vill ut och lufta sig snart igen. Om en liten stund. Ja, det blir bra det. 

Så Ni vet vart Ni hittar mig i dag. 
Hasande runt kvarteret med hundarna, i soffan eller nerbäddad till sängs.
Händer inte mycket mer än så.
Ja, förutom att jag knaprar halstabletter och försöker skölja näsan med saltvatten.

Härliga måndag, varmt välkommen!!!!

3 kommentarer:

  1. Men nu gjorde du ju mig nyfiken juh...säger man A så måste man säga B...*nyfiken? jag? näää inte ett smack...berätta berätta* ;)
    Krya på dig vännen / Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska berätta snaaaaaart!!! Jag lovar!!!! Härda ut i några dagar till=) Kramis

      Radera
  2. gaaaaahhhh inte kan jag vänta heller...vill veta nu...jösses va jag är urusel på detta med hemligheter...att bevara dem är jag 100% på men att andra säger a men inte b....då dör ja juh ;)
    okej då...måste väl då *suck* ;)
    / Kram

    SvaraRadera